Det ryktas........

. Nu publicerar vi en ny serie här på bloggen, någon eller några gånger i veckan kommer det att läggas upp en en lista gjord av fansen och styrelsen om vad som ryktas hänt under veckan.

.. Att delar ur HCBB:s trupp äter ohälsosam kost till vardags
.. Att det finns en bög i våra antagonister FC Meatspin, det ryktas att han gillar att tjuvkika på de andra spelarna när de befinner sig i omklädningsrummet. Men det är även känt att han gillar att antasta yngre flickor, bög och pedofil, vad ska man säga
.. Att en supporter ur de trognaste leden skrivit kontrakt med en motsåndarklubb, hycklare. Det sägs även att denna men är  alkoholiserad och spelmissbrukare, Jan Ove Walldner?





..

Kommentarer
Postat av: Rässinen

Se det inte som ett sveek när jag ensam sänker er! se det inte som ett svek när gnider mina blanka bollar mot er panna! jag gör det inte av hat! det är av kärlek! Puss på er grabbar! må ni leva vidare i mitt hjärta <3 !

2009-05-04 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0