F.D HCBB-stjärna på väg tillbaka?

Han var en av dem som var med och grundlade detta lag. I den första mathen mot Meatspin fann vi honom stående vid sidan av. HCCBB.blogg.se tog en pratstund med allas vår Hasse Aro. Öppenhjärtligt berättar han om varför han inte deltog i matchen, hans proffskarriär i Voif Diana och sina framtidsplaner.
- "Skälet till att jag inte deltog i den första matchen var endast ekonomiskt. Det finns ingen schism mellan mig och klubben som vissa har försökt framställa det som."
Det är en öppen och glad Hasse Aro vi träffar. Dessutom nyklippt;
- "Det var dags att klippa sig, kände jag. Jag såg ju för fan inte ens bollen nä jag skulle nicka." 
Till vardags spelar den tilltänkte backklippa i division sjulaget Voif Diana. Där är han klubbkamrat med anfallsstjärnan "Ahl". Tidigare idag hade Diana match i Hållsta mot Standard.
- "Jag fick börja på bänken, men kom in och jag fick spela hyfsat mycket. Synd bara att handen nu äri bandage, jag råkade landa på den. Men laget spelade stundtals bra, vi hämtadeupp underläge och det blev oavgjort, 2-2."
Aro berättar även att HCBB-forwarden Ahl spelade fram till ett mål med en läcker framspelning, och fixade fram frisparken som ledde fram till det andra. Avslutningsvis frågade vi hur framtiden ser ut för namnen till efterlysts programledare.
-" Visserligen fick jag mersmak som vikarierande coach i första matchen. Men det spritte verkligen i benen, jag är sugen på att spela i laget. Om det går att ordna upp den ekonomiska biten kanske ni ser mig i seriepremiären, säger Hasse Aro med sitt finurliga leende.
Återstår att se om vi får se Hasse i HCBB-tröjan alltså. 

Kommentarer
Postat av: för dåligt.

tråkigt att ni bajtar olebrumms.blogg.se ?

2009-04-11 @ 03:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0