Sångfåglar

Den 23:e april ställer HCBB upp i Musikmatchen på Rekarnegymnasiet. Musikmatchen är en tävling där olika arbetslag sätter ihop lag om sex personer och man svarar på musikfrågor, både i ord och i sång.
HCBB:s spelare Simon Engelhardt är redan en rutinerad stjärna känd från Musikmatchen i höstas då han fiskade in många viktiga poäng genom att sjunga låtar som folk uppenbarligen inte kunde, och han sjöng även sitt lag till final där man tyvärr förlorade mot friskusarna från ekonomi-inriktningen. Förra gången sjöng Engelhardt dock med ett lag vid namn Green Beans, och dessa har önskat få ha honom i laget även i år, men kontraktet till HCBB förbjuder honom att delta med några andra än just hans fotbollslag. Engelhardt sjunger alltså för HCBB den här säsongen.
- Ja, vad ska man göra. Jag vill be Green Beans om ursäkt för poängen jag kommer sjunga ifrån dem.

Kommentarer
Postat av: Tre tjejer och en kille

Vi får se vem som vinner. Den där dagen fyller jag år, och jag kommer säkert få så mkt luft att VI vinner½!!!!!



VÄNTA O SE!

2009-04-19 @ 17:16:42
URL: http://greenbeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0