Tränaren har ordet

Dags för coach Redelius, Mr Redelius att kliva fram ur draperiet och styra upp skutan. Denna säsongen kommer att vara viktig, inte minst för att bygga en stadig grund för vår elitsatsning. Dessutom satsar vi på att spela en attraktiv och sevärd fotboll. Fotboll handlar om blod svett och tårar och det kommer publiken definitivt att få uppleva. Dock kan jag ej i nuläget svara på vilka kroppsöppningar dessa kroppsvätskor ska strömma ut i från!

För tillfället ligger jag i hårdträning med IFK och ska försöka kompensera min aktiva karriär med ledarrollen. Är dock inte ovan att vara den som styr och ställer. I sängkammaren kallar damerna mig för "Svennis"! Dock ska det tilläggas att jag är både attraktivare och bättre utrustad än den gamla tokstollen från Torsby ! Förresten, hörde ni att skidtävlingarna i Torsby blev intsällda? Anlednigen: Svennis hade pippat sönder alla kikarsikten! Något som oroar mig dock är att vår viktigaste länk, Andreas Hasse OO Aro Arogén, just nu ställer sig osäker till att ens betala medlemsavgiften. En röst inom mig säger däremot att allt kommer att lösa sig när han har lyckats smälta den stora nyheten att Magnus Kahnberg gått till Brynäs. ARO! SKÄRPNING!!!! OOOOOOO!!!!

Stor sorg smärtar mig, tyvärr kan jag inte delta vid lagets första kamp. Dagen-D är imorgon och jag kan inte delta. Men är det något jag litar på så är det mina mannar och om någon jävel viker sig förrän domaren blåst av matchen så kommer jag garantera att jag kommer att köra upp en struts i hålet där man vill ha komfort! Inställning kan vara skillnaden mellan förlust och vinst och om någon kommer till matchen utan inställningen att vinna är det ingen idé att dyka upp! Vi är ett hjul som aldrig slutar snurra! 

Med majs mellan tänderna signar jag nu ut och ber så många fans och huliganer som möjligt att dyka upp! 
/ Erik "Han som är med i Football Manager" Redelius,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0