"Torres" mystiska knäskada: "Jag är orolig"

Torres är skadad.
Nu kan HCBB:s mittfältare missa stora delar av försäsongen.
- Aa, jag är faktiskt orolig, säger Roberto Escobar Rodriguez.


På fredag spelar HCBB sin första träningsmatch för säsongen.
Eftersom antagonisten FC Meatspin står för motståndet kan de hängivna HCBB-fansen räkna med ett taggat hemmalag.
- Absolut. Det är viktigt med en bra start för att få arbetsro. Och vi vill gärna trycka dit FC Meatspin, säger tränaren som inte är med i Football Manager.
Läget är frid och fröjd i HCBB-truppen - sånär som på en spelare.
Roberto Escobar Rodriguez knäproblem oroar inför den stundande division 3-säsongen.
- Det gör ont när jag springer länge. Har haft ont en längre tid, säger Torres.
Han har uppsökt läkare - men de har inte hittat något fel i knät.
- Det är ovanför knäskålen det gör ont.
Trots knäproblemen hoppas Torres kunna spela på fredag.
Men vill det sig illa kan han tvingas vila från fotbollen upp till en månad.
- Klart det är tråkigt, men vi har ett dugligt lag ändå och jag tror inte att de står och faller med mig, säger Escobar.


Kommentarer
Postat av: FC Meatspin Ultra Bögs

Vilka fans?

2009-03-31 @ 14:03:45
Postat av: Engelhardt

Alltså Jimmie, bra artikel och så men när jag läser det såhär i efterhand låter det lite konstigt när du skriver att de står och faller ;) känns som lite motsatta saker! :D

2009-03-31 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0