Storsatsning?

Det är välkänt att Rasmus Ahlberg är professionell idrottare i division sju-klubben VoiF Diana, där han är lagkamrat med Andreas "Hasse Aro" Arogén. Enda skillnaden var att på dagens Diana-träning infann sig två andra HCBB-spelare på planen när uppvärmningen startade runt klockan sju. Simon Engelhardt och Erik Lillsjö, två ledande HCBB-medlemmar, tar uppenbarligen fotbollen på stort allvar då man även planerar att fortsätta i samma banor. Det ryktas om att två rykande färska kontrakt står nära till hands.
-Jag vill inte kommentera något huruvida jag skriver på för VoiF Diana men om de är reko med att jag tränar med dem så gör jag det med glädje, det var en annorlunda känsla att spela på elvamanna, det var ju ett jävla tag sen, säger Simon Engelhardt. Om Lillis tänker fortsätta träna eller inte vet jag inte, det får ni fråga honom om, säger 17-åringen med ett skratt.

Lagkapten Erik Lillsjö gick inte att nå för en kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0